نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

فروشگاه بدلیجات و محصولات بادی و تفریحی سناتور مد

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

۱۳ بازديد

 نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 جذاب ترین نیم ست استیل شیک برای استفاده بانوان در مهمانی و مجالس بوده که برگرفته از نمونه های موجود طلا موجود در بازار با جنس استیل طراحی و تولید شده است. این نیم ست استیل با مدل ظاهری که داشته اغلب برای استفاده در مهمانی انتخاب شده که می تواند در زمان به کارگیری لباس های مجلسی به شما ظاهری خیره کننده ببخشد. این نیم ست استیل در نهایت ظرافت طراحی شده که می توانید این ظرافت را در تراش های ایجاد شده در گردنبند و گوشواره ها ملاحظه کنید.

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 متشکل از یک گردنبند زیبا و یک جفت گوشواره می باشد. مدل این نیم ست استیل زنانه برخلاف نمونه های مشابه دارای پلاک مجزا نبوده و پلاک های آن به صورت ریسه به یکدیگر و در نهایت به زنجیر متصل هستند. مدل اصلی برای طراحی این نیم ست زیبا از طرح گل است. در واقع در مرکز گردنبند محصول تعداد سه عدد گل زیبا که بر روی آن ها تراش های ظریف بسیار زیادی ایجاد شده که جذابیت بالایی به این محصول می بخشد.

توجه داشته باشید که تراش در زمینه طراحی بدلیجات اصل و جواهرات زنانه از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشد. زیرا این تراش ها به دلیل شکست نور و  بازتاب بالا به زیبایی ظاهری زیورآلات می افزاید. نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 نیز به همین دلیل در پروسه طراحی ظاهری مملو از تراش های ظریف شده است. سه عدد گل زیبا در میانه گردنبند این نیم ست استیل قرار داده شده که متصل به یکدیگر بوده که در نهایت از دو سمت به زنجیر مقاوم و باکیفیتی وصل می شوند.

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

برای نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 از یک جفت گوشواره استیل آویز زیبا استفاده شده که دارای قفل قلاب مانند هستند. این قفل مقاوم و باکیفیت بوده که با توجه به عدم داشتن نگهدارنده به راحتی برای شما قابل استفاده خواهد بود. در بدنه ظاهری این گوشواره استیل از یک مدل گل همانند گردنبند استیل آن استفاده شده که هماهنگی فوق العاده بالایی دارد. این گل به یک عدد قلب ظریف متصل بوده و در نهایت تمامی این مجموعه به قفل گوشواره وصل شده اند.

بحث مهم در زمان انتخاب و خرید نیم ست استیل و یا سایر نمونه های بدلیجات مربوط به بخش جنس بدنه و کیفیت و ماندگاری آن است. به همین دلیل بوده که برای جلب رضایتمندی مصرف کنندگان و همچنین عرضه محصولی با طول عمر حداکثری نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 را از باکیفیت ترین نوع استیل طراحی و تولید کرده اند. پس شما می توانید با آسودگی خاطر این نیم ست استیل رنگ ثابت را به دلیل ماندگاری بسیار زیادی که داشته در زمان تماس با آب و مواد شوینده مانند زمان حمام رفتن استفاده کرده و یا حتی آن را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.