گردنبند استیل زنانه مناسب انواع یقه

فروشگاه بدلیجات و محصولات بادی و تفریحی سناتور مد

گردنبند استیل زنانه مناسب انواع یقه

۱۰۴ بازديد

گردنبند استیل زنانه شیک برای انواع مختلف یقه

گردنبند استیل زنانه جزو آن دسته از اکسسوری هایی است که امروزه توانسته جایگاه خود را در بین افراد پیدا کند و به دلیل ویژگی های خوبی که دارد و تنوع و زیبایی زیادی که تحت پوشش قرار داده است گزینه مناسبی برای خانم های جوان می باشد که برای ست کردن با انواع لباس ها و پوشش خود به کار ببرند. با وجود مدل های متنوع در طراحی لباس های شب زنانه یک راهنمای مناسب باید وجود داشته باشد تا خانم ها را متناسب با پوششی که دارند در خرید اکسسوری استیل راهنمایی کند. به همین منظور شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

گردنبند استیل زنانه برای یقه بسته

یک سری یقه هایی وجود دارند که با توجه به طراحی به خصوص آن فضای کم تری از گردن و قسمت پایین گردن را نشان می دهد یا برخی از آن ها به این صورت است که حتی تا میانه گردن را هم در بر می گیرد. این دسته از یقه ها را یقه های بسته می نامند و با توجه به مدل های مختلف پوشاک در فضاهای به خصوصی کاربرد دارند. در ست کردن گردنبند استیل زنانه ای که متناسب با این نوع یقه ها باشد باید به نکات زیر توجه نمود.

گردنبند استیل زنانه برای یقه فرنچ

یقه فرنچ یا ایستاده یا یه سانت همگی جزو دسته یقه های بسته می باشند که فضای پایین گردن را فرا می گیرد و بازی ندارد. این یقه شکیل در بسیاری از پیراهن ها به کار می روند.

ادامه مقاله در لینک زیر:

https://senatormode.com/blog/%da%af%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%db%8c%d9%82%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.