روش های مراقبت در مقابل عفونت پیرسینگ

فروشگاه بدلیجات و محصولات بادی و تفریحی سناتور مد

روش های مراقبت در مقابل عفونت پیرسینگ

۴۰ بازديد

چگونه در مقابل عفونت پیرسینگ از خود مراقبت کنیم؟

چگونه در مقابل عفونت پیرسینگ از خود مراقبت کنیم؟ این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است که امروزه بیش تر افراد را به خود مشغول کرده است و با این وجود می تواند موضوع بسیار مهمی تلقی شود. با افزایش میزان طرفداران استفاده از پیرسینگ مشکلات و مسائل مربوط به آن نیز افزایش پیدا می کند و از این رو می بایست در مورد این گونه مسائل اطلاعات کافی را کسب نمود تا در صورت بروز مشکل سعی در درست کردن آن کرد. استفاده از پیرسینگ های مختلف از سال های قدیم در بین برخی فرهنگ ها مرسوم بوده است و مردم در سنین مختلف از آن استفاده می کردند.

 

اما امروزه استفاده از این محصول و زیورآلات به گونه ای زینتی محسوب می شود و جوانان اغلب در برخی نقاط بدن خود از آن استفاده می کنند. پیزسینگ ها انواع و مدل هایی دارند که در صورت استفاده نادرست از آن ها و نیز استفاده از پیرسینگ های نامرغوب این نقاط بدن دچار عفونت می شود و عارضه های پوستی را به دنبال دارد. عفونت پیرسینگ ناشی از استفاده نا صحیح می باشد و می بایست به درمان آن رسیدگی کرد. اما قبل از درمان سعی در این می شود که از بروز عفونت پیرسینگ نهایت جلوگیری را به عمل آورد.

این مقاله برای آن دسته از افرادی ارائه شده است که اطلاعات کافی در مورد پیرسینگ و عفونت پیرسینگ ندارند اما علاقه به داشتن و استفاده کردن از آن دارند. از این رو برای آگاهی بیش تر آن ها مطالبی به صورت خلاصه در ادامه آمده است که می توانند آن را مطالعه نمایند.

علت بروز عفونت پیرسینگ

همان طور که گفته شد پیرسینگ ها انواع مختلف و گوناگون دارند از این رو دارای جنس های مختلف نیز می باشند. به همین خاطر در انتخاب این موارد باید دقت و توجه کرد تا به محصولی مد نظر خود رسید. برخی از این محصولات از جنس هایی با درجه کیفی پایین ساخته شده اند که با توجه به حساس بودن محل استفاده از پیرسینگ ممکن است بدن را دچار عفونت پیرسینگ کنند. از این رو انتخاب جنس در درجه اول حائز اهمیت است و می بایست در مورد انواع آن اطلاعات کافی را داشت.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

روش های مراقبت در مقابل عفونت پیرسینگ

عفونت خون چیست؟

به دلیل برخی اصطلاحات مرتبط که گاهی افراد به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اغلب سردرگمی زیادی در مورد سپسیس وجود دارد. با این حال ، معنی هر یک از آنها کمی متفاوت است. در اینجا نگاهی به این اصطلاحات می اندازیم:

سپسیس یک پاسخ شدید به عفونت در جایی از بدن است که منجر به مشکلات اعضای بدن می شود. ممکن است مشکلات ارگان های ناشی از سپسیس داشته باشید و ندانید که به عفونت مبتلا هستید. پزشکان باید عفونت خون را به عنوان علت بالقوه مشکلات جدید اعضای بدن در نظر بگیرند.

باکتریمی: وجود باکتری در خون و عمدتا یک یافته آزمایشگاهی است. یک سیستم ایمنی سالم به طور معمول بدن را از مقدار اندک باکتری وارد شده در جریان خون پاک می کند. اما تحت برخی شرایط ، باکتری های موجود در خون می توانند یک عفونت فعال را شروع کنند که می تواند در بدن و اندام ها پخش شود. باکتریمی می تواند منجر به سپسیس شود.

منبع: سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.